25 Haziran 2008 Çarşamba

Keremcem ile ilginç Röportaj















bugünlerde neye ilgiduyuyorsunuz?
-uykudan başka bir şey düşünmüyorum
unutamadığınız bir hediye var mı?
-tüylü nir kalem.ama kimden olduğunu söylemem.
hangi durumda birine yalvarırsınız?
-eğer çok susamışsam ve yerimden kalkmaya üşeniyorsam"ne olur bir bardak su"diye yalvarırım.
ıssız bir adaya gitseniz yanınızda kimi götürürsünüz?
-sevgilim ve kedim.
sizce yaşayan en seksi star kim?
-juliette binoche ve nicole kidman.
hesabınıza yanlıklıkla 100 bin dolar yatsa ne yapardınız?
-valla kısa biz zaman önce yatırıldı.hala ne yapam diye düşnüüyorum.
sinirlenince ne yaparsınız?
-susarım ve kimseyi görmek istemem.
bir kıyafet balosuna hangi kıyafetle gitmek istersiniz?
-adem kılığında.tabi yanımda havva olması da tercihim.
sevgilinize nasıl hitap edersiniz?
-sevgilim benim.
uğurlu eşyanız var mı?
-boynumdaki boncuk kolyemi hiç çıkartmam.
hiç sevgilinizin cep telefon mesajlarınız karıştırdınız mı?
-biraz ayıp olacak ama itiraf ediyroum iştee!evet karıştırdım.
hayatınızda pişmanlık duyduğunuz bir şey var mı?
-zamanında pişmanlık duyduğum hiçbir şeyden şu anda pişmanlık duymuyorum.
fal baktırır mısınız?
-hayır,inanmam
şişeden cin çıksa ne dilersiniz?
-şişeye geri dönmesini
annenizin size altın öğütleri var mıdır?
-tabi ki.işte bir tanesi"eşşeğini sağlam kazığa bağla,çözemezsen ağla"
ayna karışısında kaç dakika harcarsınız?
-traş dahil tam 7 dakika
sürekli yaptığınız ama başkaları tarafından tuhaf karşılanan bir şey var mıdır?
-göz çevreme nemlendirici krem sürüyorum.kuruyor ne yapayım.
kendinizi 3 cümle ile tarif eder misinmiz?
-hiçbir hırsı yoktur,hayatından memnundur,ama dikkat tehlikeldir!!

Hiç yorum yok: